Zpět na všechny otázky v kategorii Farmaceutická poradna

Závislost na adipexu

vikyy se ptá 22.05.12

Dobrý den,

dovoluji si Vás tímto poprosit o radu. Jsem závislá na adipexu. S přestávkami jej beru již 10 let. Denně sním i 6 tbl. Chtěla bych strašně žít život jako ostatní, ale topím se v depresích nebo v únavě. Vím, že jsem se do toho pekla dostala sama, ale pěkně prosím, jak z toho ven?

Děkuji

Váš Lékárník odpovídá 29.05.12

Dobrý den,

je mi líto, ale s tímto problémem Vám nejsem na tomto místě schopna pomoct. Obraťte se, prosím, na svého ošetřujícího lékaře nebo vyhledejte odbornou psychologickou nebo psychiatrickou pomoc.Důvěra a spolupráce s lékařem je základním předpokladem úspěchu. Žádné doplňky stravy nebudou ve Vašem stavu dost účinné. Navíc je třeba najít příčinu potíží.

S pozdravem

Mgr. Tereza Zemánková

http://www.Vas-Lekarnik.cz/

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.