Zpět na všechny otázky v kategorii Poradna očního lékaře

Zarudlé oči po úpravě víček

Ludmila Bukačová se ptá 29.09.14

Dobrý den,

v lednu jsem si nechala upravit oční víčka. Od té doby mám stále problémy s očima. Jsou jak uplakané - každý se mě ptá, co se mi stalo. Od lékaře jsem dostala dvoje oční kapky. Vždy se oči trošku zklidnily, ale po pár dnech opět oči červené. Na noc si dávám oční kapky v gelu, přes den kapu Optalmoseptonex.

Kam bych měla prosím s tímto problémem jít?

Děkuji.

MUDr.Vladimír Korda, odpovídá 09.10.14

Dobrý den, může, a velmi pravděpodobně, se i bude jednat o syndrom suchého oka, který se manifestoval po operaci očních víček. Takže O-septonex, který oči z dlouhodobého hlediska také vysušuje, zaměňte za umělé slzy, které budete aplikovat pravidelně 5× denně a na noc gel. Pokud by jste ani po 2-3 týdnech nepocítila zlepšení, tak bude vhodná návštěva kožního lékaře.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat.
Přeji krásný zbytek dne a jsem s pozdravem.

MUDr. Vladimír Korda, Ph.D., MBA
OFTEX Oční klinika
Rokycanova 2798, 530 02 Pardubice Česká republika


www.oftex.cz


tel.: 464 007 800, GSM: +420 776 880 880

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.