Zpět na všechny otázky v kategorii Farmaceutická poradna

Tlačení v krku

a.ariel se ptá 06.11.11

Dobrý den,

asi tři týdny mám tlačení v krku, které opakovaně vyvolalo i nevolnost. Dostala jsem Panthenol 100 mg , Jenapharm 4× 1 tbl. denně. Při užívání čtyř tablet denně tento stav se eliminoval. Nyní, kdy tablety užívám 2-3× denně se stav zase zhoršil. Smím se zeptat, jak postupovat dál a od čeho tlak je?

Velice děkuji za odpověď.

Váš Lékárník odpovídá 09.11.11

Dobrý den,

pokud stav, který popisujete, trvá již tak dlouho, je namístě odborné ORL vyšetření, které by zjistilo příčinu tlaku. Panthenol se mimo jiné používá k léčbě lehčích zánětů v krku, pokud jeho účinek není dostačující, je potřeba zjistit příčinu a od ní se odvíjí další léčba.

S pozdravem

Mgr. Tereza Zemánková

http://www.Vas-Lekarnik.cz/

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.