Zpět na všechny otázky v kategorii Archiv poradny lékařů

Tinitus a jeho léčba

Darja se ptá 30.12.09

Dobrý den,

už 3 týdny trpím strašným pískáním/učením v uších. Byla jsem na ORL a tam mi paní doktoka řekla, že mám akutní zánět dutin, dala mi aerius + nasonex s tím,že mám přijít za dva týdny. Mám pocit, jako kdybych měla uspacný nos a nemohla se vysmrkat,bohužel ani po olynthu ani po nasonexu se to nelepší.

Bohužel pískání nepřestává. Nevíte, co by mi mohlo pomoci?

Děkuji.

Odborník odpovídá 05.01.10

Dobrý den Darjo,

léčba tinitu je velmi obtížná. Léky dokáží upravit jeho projevy, ale v mnoha případech nedokáží pacienty tinitu zcela zbavit. Odborníky jsou doporučovány přírodní kůry z bylinek, akupunktura nebo masáže. Mnoha pacientům pomáhá např. aloe vera.

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.