Zpět na všechny otázky v kategorii Homeopatická poradna

Svědění kůže

Moureček se ptá 13.04.10

Dobrý den,

prosím o radu - velice mě svědí nohy (holeně) a na rukách (na dlaních) se mi dělají puchýřky. Po zhojení se objeví ztvrdlá kůže nebo se kůže olupuje dělají se další puchýřky. Kůži mám zarudlou. Teď jsem se mazala Daivobetem, zkoušela jsem i pivo, ale nepomohlo to. Na své různé nemoci užívám citalec, Sortis, glucophage, milurit, lokren, LOZAP H, večer si píchám Insulatard Penfill 10 j. Na noc Beru Xanax.

Prosím, poraďte mi, co použít proti svědění holení a na ty ruce.
Předem Vám děkuji za odpověď.

Marcela Garncarzová odpovídá 04.05.10

Dobrý den,
nepíšete, jak dlouho Vás tyto potíže provázejí.

Berete velké množství léků, které mají řadu vedlejších nežádoucích účinků a ty mohou být možnou příčinou vašich potíží. Proto Vám doporučuji informovat o těchto potížích Vašeho lékaře.

Daivobet bych Vám zrovna nedoporučovala. Tato mast obsahuje hormony, které mohou projevy pouze potlačit ale nevyléčí.

V případě, že se nejedná o následek užívaných léků, homeopatie léčí komplexně celkový stav, zvlášť pokud se jedná o dlouhodobé zdravotní potíže ( a to nejen po tělesné stránce, ale současné i psychiku a emoce) a hledá možnou vnitřní příčinu potíží , kterou se snaží ovlivnit. Proto Vám doporučuji osobní návštěvu klasického homeopata, který Vám na základě těchto získaných informací určí vhodný individuální konstituční lék.

Držím Vám palce!

S pozdravem MG

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.