Zpět na všechny otázky v kategorii Archiv poradny lékařů

Sexuální deviace - příznaky

Alena4 se ptá 30.08.10

Dobrý den,

v půlce července jsem se seznámila s klukem, se kterým jsem byla asi po týdnu na dovolené. Vše se mi zdálo fajn, ale po dvou měsících se z něho vyklubal pravděpodobně psychicky nemocný člověk. Asi nejsem dostatečně zkušená a první signály nepoznala. Ze začátku měl takové zvláštní chvilky, ale nepřikládala jsem jim význam, protože to bylo na začátku a on se pak úplně změnil - první týdny neměly chybu. Dal mi prstýnek, seznámil s maminkou, ráno vařil kávu, lezl se mnou po kopcích, kupoval dárky jen tak. Byl něžný, pozorný a samý kompliment a pořád byl v dobré náladě.

Pak se vracel do zahraničí, kde dlouhodobě žije. Po příjezdu mi zavolal, posílal milostné sms. Pak mě najednou z ničeho nic začal nadávat, a tak jsem telefon položila. Druhý den se rozhodl přiletět zpět a chtěl, abych ho vyzvedla na letišti. I v tuto chvíli byl ale velmi sprostý. Napsala jsem mu, že je mezi námi konec a přestala s ním komunikovat. Následovala hromada omluvných sms, volání. Po dlouhé době jsme se dohodli, že se sejdeme alespoň na chvíli, protože se chtěl omluvit a já mu plánovala vrátit prstýnek - alespoň na chvíli.

Během schůzky mi řekl, že nemá kde spát, přestože bydlí hodinu vlakem. Na ulici jsem se ho už ale nedokázala zbavit. Vymyslel, že přespíme v hotelu. Chtěla jsem ho vzít do klubu a nenápadně utéct, ale on si to rozmyslel. Tak jsme šli do hotelu. Přišli jsme tam asi v deset večer. Následovalo 11 hodin hororu.

Začalo to tak, že on úplně zhasl řekl, že mi něco ukáže. Měl stihomam, že na stropě je kamera (bylo tam staré požární čidlo). Dokonce sundal jeden obraz a koukal na něj z druhé strany. O půlnoci jsem ho přesvědčila, že půjdeme ven a opět mu chtěla utéct, ale zapomněla jsem v hotelu klíče, takže jsem nakonec nikam neutekla. Po návratu na pokoj nás chtěl zamknout, já chtěla utéct, což se nepovedlo. Vyhodila jsem ale klíče z okna, aby zůstalo odemčeno. Celou noc dělal, že spí a nechtěl mě nechat odejít. Kdykoliv jsem ho probrala, musela jsem snášet další násilí.

Asi ve dvanáct jsem zkusila křičet, ale nikdo mě neslyšel. Pak mě normálně přidusil. Nezbylo mi nic jiného, než začít dělat, že je všechno v pořádku, protože jsem se bála, co by následovalo v opačném případě. Seděla jsem na křesle, do postele už jsem znovu nechtěla. Pak mě ale popadl za ruce (nevadilo mu, že jedna je po úraze a velice mě do teď bolí) až jsem měla modřiny.

Nakonec jsme spali až do rána. Šli jsme na snídani a povedlo se mi utéct. Zavolala jsem policii. Ta ho zatkla, mě vyslechli. Zavolala jsem jeho rodičům a přes policii i jemu vyřídila, ať už mě nikdy nekontaktuje, nebo půjde do vězení. Myslíte, že se jedná o nějakou sexuální deviaci nebo psychickou poruchu? Dá se to léčit? Nerada bych, aby ho na chvíli zavřeli a on se mi pak mstil.

Děkuji

Tato otázka již byla schválena administrátorem a čeká na odpověď odborníka. Odpověď se zobrazí do 10 dnů od schválení administrátorem.

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.