Zpět na všechny otázky v kategorii Archiv poradny lékařů

Seboroická dermatitida

RALNA se ptá 08.03.10

Dobrý den,

léčím se se štítnou žlázou a beru Euthyrox 50, jednu celou tabletku (brala jsem půlku, ale kvůli velikosti žlázy mi byla dávka zvýšena). V poslední době mě trochu svědila pokožka hlavy, vlasy se mi mastily víc než obvykle a dost padaly.

Byla jsem tedy na kožním, kde mi diagnostikovali seboroickou dermatitidu, kterou mám prý i v obočí, ale zarudnutí pokožky nepozoruji. Byl mi předepsán Elocom, ale na to obočí jsem nedostala nic.

Chtěla jsem se zeptat, jestli je možné, že by štítná žláza měla vliv na vznik seborey.

Díky moc.

Mudr. Martin Štěpán odpovídá 16.09.10

Dobrý den,

možné je všechno, hlavně pak v medicíně. Nevidím zde ale přímou souvislost.

S pozdravem.

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.