Zpět na všechny otázky v kategorii Archiv poradny lékařů

Poruchy erekce - Parkinson

bobous se ptá 25.07.10

Dobrý den,

mám Parkinsonovu nemoc a v poslední době mám stále větší potíže s erekcí a zmenšováním údu, za chvíli abych si na čůrání bral lupu. Stále mě pobolívá v podbřišku, ale po vyšetření na urologii mi bylo sděleno, že je vše v pořádku a byl mi předepsán Cialis s tím, že to lepší díky mé nemoci nebude.

To opravdu nejde dělat nic s tím, že z penisu, který měl ještě 12 cm v klidu, je dnes jen 2 cm a hrozný problém se kvůli tomu vymočit? O erekci nemluvě. Po Cialisu se zlepšila, ale penis je jen 11 cm, když býval 18 cm. Mohli byste mi poradit, co dělat?

Děkuji předem za odpověď, J.

Mudr. Martin Štěpán odpovídá 24.09.10

Dobrý den,

je zde několik problémů. Jednak nemoc, která Vás sužuje a za druhé medikace, kterou nutně užívat musíte. Léčba samozřejmě možná je. Navštěvovat pravidelně urologa, snažit se udržovat orgán aktivní. S urologem by jste se měl také poradit jakou medikaci na tyto problémy užívat. Hrozí zde lékové interakce mezi prášky na Parkinsonovu nemoc.

S pozdravem.

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.