Zpět na všechny otázky v kategorii Odborné poradny

Pocit něčeho v oku a kapky

aja1946 se ptá 26.06.13

Dobrý den,

již asi dva roky mívám pocit jakobych něco nahoře v oku měla, ráno pak mívám oči unavené a nutný pcoit si je propláchnout. dost často mi pomáhal optalseptonex, prodělala jsem podrobné vyšetření, lékařka nic nenašla a řekla mi, abych si koupila nějaké umělé slzy, koupila jsem si lacrisin, ale to mi naprosto nepomáhá, daleko víceten optaspt., ale nechci ho užívat trvale. Poradíte mi něco jiného, co je dobré a smí se užívat dlouhodobě?

Děkuji

MUDr.Vladimír Korda, odpovídá 30.06.13

Dobrý den,
vzhledem k chroničtější povaze poruchy slzného filmu volte spíše kapky se zvýšeným obsahem lipidů (Systane balance, Optive plus) a na noc preparát ve formě gelu (recugel, oftagel, visidic). Jakékoli umělé slzy bez konzervačních látek můžete užívat dlouhodobě.

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.

Reklama


Reklama