Zpět na všechny otázky v kategorii Poradna ORL

Papilom a zánět jazyka

Anubis se ptá 31.03.11

Dobrý den,

již rok mám problémy s tím, že se mi dělají pupínky na jazyku. Poprvé se vyskytly po dobrání antibiotik, postupně se objevovaly stále častěji, nyní je mám na jazyku už dva měsíce. Velmi to pálí při jídle (aromatické, pálivé, teplejší, kyselé, perlivé nápoje) i čištění zubů.

Obvodní lékařka řekla, že se jedná o zánět papilom na jazyku, beru třikrát denně B komplex forte, čtyřikrát denně Borax, kloktala jsem Tamtum verde, nyní Florsamin. Obtíže by prý měly odeznít, bohužel stále přetrvávají, už si nevím rady.

Děkuji za odpověď.

MUDr. Maja Stříteská odpovídá 13.04.11

DD, papilom není zánět ale nezhoubný nádorek na jazyku , spojený s infekcí papilomaviry… zajděte si ještě na ORL, ať to někdo skoukne, co to je…
Stříteská

MUDr. Maja Stříteská

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.