Zpět na všechny otázky v kategorii Archiv poradny lékařů

Padání vlasů při léčbě nemoci

Fiorebianca27 se ptá 01.10.10

Dobrý den,

z krve mi byla zjištěna přítomnost bakterie v žaludku. Dostala jsem dvoje antibiotika a Helicid. Antibiotika jsem už dobrala, Helicid dobírám, ale cítím se strašně špatně. Bolí mě žaludek, skoro pořád, jsem pořád unavená a malátná, ráno vstanu a pořád bych spala. Také mi hodně, ale opravdu hodně padají vlasy. Může to s tím mít souvislost?

Byla mi zjištěna i latentní tetanie, tak nevím, jestli ty příznaky přisuzovat bakterii v žaludku, nebo té tetanii. Chci už být v pořádku.

Děkuji

Tato otázka již byla schválena administrátorem a čeká na odpověď odborníka. Odpověď se zobrazí do 10 dnů od schválení administrátorem.

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.