Zpět na všechny otázky v kategorii Archiv poradny lékařů

Léky na nespavost - nežádoucí účinky

jan novák se ptá 02.05.10

Dobrý den,

18 let spím na prášcích. Mám neustále tupý tlak v oblasti temene a zátylku hlavy. Bolí mě zuby, přestože je mám v pořádku. Občas mě cukne sval na těle. Od hlavy jako kdybych měl provázky, za které někdo tahá. Brní mě plochy nohou, mám nejistou chůzi. Chodím někdy často za sebou močit.

Příznaky trvají léta. Dá se ještě něco dělat?

Děkuji Jan N.

Mudr. Martin Štěpán odpovídá 29.06.10

Dobry den Jane,

urcite by jste mel zajit k lekari, ktery Vam leky predepisuje a prodiskutovat s nim davku, pripadne se domluvit na jinem preparatu. Nejlepsi je samozrejme se leku zbavit, ackoliv to je nekdy tezke.

S pozdravem.

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.