Zpět na všechny otázky v kategorii Archiv poradny lékařů

Léčba - extrasystoly

Hrušovská Lilija se ptá 08.08.10

Dobrý den,

je mi 59 a mám tachykardii, extrasystolii. Beru Cardilan. Vasocardin nahradil Concor (mám nízký tlak, občas i 87/57). Léčím se v kardiologické poradně. Posledních 12let bylo všechno v pořádku.

Teď půl roku mám neustálé potíže, které se zhoršují. Předepsali mě Lexsaurin, Magnesium. Mám extrasystoly ojedinělé, ale moc silné. Vyvolávají poceni, brnění rukou, úzkost. Hned začíná hučet v hlavě, zaléhá v uších, špatně se dýchá, nemohu chodit, pocit jako omdlévám. Jsem stále unavená, skoro nemohu normálně chodit.

Doktoři říkají, že se nemám ničeho bát, ale nejde to, tělo reaguje samo i když všechno chápu, stav úzkostí a stálého vyčerpání mě neopouští. Zhubla jsem o 12,5kg za 4 měsíce při jídle. Mám také problémy s polykáním, protože se při něm mohou objevit extrasystoly.

Co mi poradíte? Děkuji

Tato otázka již byla schválena administrátorem a čeká na odpověď odborníka. Odpověď se zobrazí do 10 dnů od schválení administrátorem.

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.