Zpět na všechny otázky v kategorii Archiv poradny lékařů

Citalec 10mg

kikas3 se ptá 15.03.10

Dobrý den,

půl roku se léčím s depresí. Z počátku jsem si myslela, že tento stav vyvolala antikoncepce, kterou jsem brala rok než se dostavila psychická porucha. Praktický lékař mi napsal Citalec a Lexaurin.

Lexaurin jsem po 6 týdnech vysadila, pak jsem už brala jen Citalec - tedy pořád ho beru. Před týdnem jsem se začala cítit hůř, v noci se budím, potím se a mám podezíravé myšlenky. Pořád bych kontrolovala manžela jako bych žárlila a vynucovala si jeho pozornost. Uvědomuji si, že je to bezdůvodně. Co mám dělat? Citalec 10/mg je snad slabý na tuto poruchu?

Děkuji

Mudr. Martin Štěpán odpovídá 24.07.10

Dobrý den,

dávku léku sama rozhodně nezvyšujte. Jedině po poradě s lékařem. Ano je možné, že dávka, kterou berete je nedostatečná.

S pozdravem.

Diskuse na podobná témata
Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.