Zpět na všechny otázky v kategorii Archiv poradny lékařů

CHOPN - komplikace

kamil18 se ptá 01.04.10

Dobrý den,

prosím o radu ohledně mého otce. Je mu 64 let trpí chronickou obstrukční plicní nemocí 4. Nyní již měsíc trpí trvalým průjmem. Respektive jakékoliv sousto i čaj jakoby ihned cca do 5 minut projde hned ven - zvracením nebo průjmem.

Momentálně jsem ho odvezl na internu, kde dostává infúze proti dehydrataci a prý to nevypadá na infekční onemocnění - spíše na celkový stav. Přičítají to plicnímu onemocnění. Ale to mně přijde divné, proto prosím o váš názor.

Děkuji

Mudr. Martin Štěpán odpovídá 08.05.10

Dobry den Kamile,

u pacientu s CHOPN se nekdy vyskytuje nevolnost, zvraceni a prujem po lecich, ktere musi uzivat - tedy jako vedlejsi ucinky techto leciv. Samozrejme je treba myslet na infekcni pricinu. Rovnez celkove tezsi stav diky samotnemu onemocneni - CHOPN se na vyskytu problemu Vaseho otce jiste podili. Mnohdy je vsak patrani po pricine zdlouhave a vysledky ne zcela uspokojive.

Diskuse na podobná témata
Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.