Zpět na všechny otázky v kategorii Archiv poradny lékařů

Časté modřiny

Mopy se ptá 04.05.10

Dobrý den,

prosím o radu - v poslední době se mi samovolně vytvářejí velké modřiny. Užívám mnoho léků na vysoký tlak - Orcal 10, Rivodaron, Tulip na cholesterol, Milurit - močovina, Godasal na srážlivost krve, Euthyrox - sníženou funkci štítné žlázy.

Nyní mám zjištěno zvětšené příštitné tělísko. Celé tělo mi otéká. Nemohu zhubnout, přestože jím hodně zeleniny, nesolím, piji neperlivé vody. Mám namáhavou práci, takže pohybu je také dost, i když nemám moc spánku.

Co by tyto potíže mohlo způsobovat. Moc děkuji Dagmar

Mudr. Martin Štěpán odpovídá 02.07.10

Dobry den Dagmar,

navstivte lekare, je nutno prekontrolovat hladinu faktoru dulezitych pro srazeni krve a podle nastavit spravnou davku leciv.

S pozdravem.

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.