Zpět na všechny otázky v kategorii Poradna ORL

Angina po odstranění mandlí.

Lavovka se ptá 07.03.11

Dobrý den,

na podzim 2009 jsem byla na operativním odstranění krčních mandlí. Od té doby jsem nebyla nemocná až na pobolívání v krku, občas chrapot a sucho v krku. Vše samo odeznělo.

Nyní v březnu 2011 jsem dostala angínu, horečky antibiotika Augmentin. Bylo mi na pohotovosti řečeno, že je to zánět jazykové mandle, že prý po odstranění mandlí to pak sedá právě na tyto jazykové mandle a je to mnohem horší. Nic s s tím prý nedá dělat jen brát antibiotika.

Mám nyní strach, že se mi budou angíny opakovat jako před odstraněním krčních mandlí. Bylo to strašné, mívala jsem angíny každý měsíc, antibiotika jsem brala skoro v kuse.

Můžete mi, prosím, poradit, co dělat nebo co brát, aby o takhle nedopadlo?

Moc děkuji za odpověď.

MUDr. Maja Stříteská odpovídá 15.03.11

DD, vit.C,můžete nějaký imunoostimulační lék (třeba ribomunyl, bronchovaxom, atd..), wobenzym. kůru, B komplex
Stříteská

MUDr. Maja Stříteská

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.