Zpět na všechny otázky v kategorii Poradna očního lékaře

3 měsíce po operaci šedého zákalu

Met se ptá 28.02.13

Dobrý den,

problémy, které zde přede mnou popisovala paní se u mně projevují už 3. měsíc po operaci šedého zákalu. Byla provedena femtosedundovým laserem VICTUS. Od operace kapu nepřetržitě umělé slzy (5× denně), již jsem vyzkoušela 5 druhů. Kapala jsem i sérum z vlastní krve, ale to bylo, jako bych si nasypala do očí písek. Kapala jsem Tobradex(2×) a Flucon a problém je stále stejný. Navíc mám pocit, jako bych viděla po vnějších stranách očí obrysy implantovaných čoček (monofokální IOL s asférickou optikou a filtrem modrého světla). Všechna vyšetření jsou dle tří lékařů v pořádku. Prosím, opravdu se tyto problémy mohou vyskytovat tak dlouho a léčba je tak zdlouhavá?

Děkuji předem za odpověď.

MUDr.Vladimír Korda, odpovídá 04.03.13

Dobrý den,
mohou. Obzvláště pokud jste syndromem suchého oka trpěla již před operací. Zkuste se s ošetřujícím lékařem domluvit ještě na předpisu masti Vitamin A…někdy velmi pomůže.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kdykoliv kontaktovat.
Přeji krásný zbytek dne a jsem s pozdravem.

MUDr. Vladimír Korda, Ph.D., MBA
OFTEX Oční klinika
Rokycanova 2798, 530 02 Pardubice Česká republika


www.oftex.cz


tel.: 464 007 800, GSM: +420 776 880 880

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na Vitalion.cz.